  • Data: 2006-03-09 23:06:02
    Temat: Re: Człowieczeństwo-definicja?
    Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MaRa" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1141856646.583123.236190@i40g2000cwc.googlegrou
    ps.com...
    > Protestuje przed nazywaniem zwierzat zwierzecymi. Ludzie lubia byc
    > wyjatkowi, a tak naprawde sa czasami bardziej prymitywni od zwierzat.
    > Zdarza sie ze zwierze ratuje zycie czlowiekowi. Zwierzeta bywaja
    > przyjaciolmi. Zwierzeta nie wymyslaja absurdalnych ideologii ktore
    > innym narzucaja i nie morduja z ich powodu. Zwierzeta nie upijaja sie i
    > nie tluka zon. Czy to sa przejawy prymitywizmu? Sa za glupie by byc
    > zle?
    > Jeszcze nie dawno ludziom wydawalo sie ze istnieja nizsze rasy.
    > Afrykanie, Chinczycy, Cyganie byli podludzmi.
> [...]

    Dzięki -słyszałem o tym filmiku duuzo dobrego :)
    Chętnie zobaczyłbym to na jakimś większym ekranie...

    A jeśli pozwolisz to i tobie coś zadedykuję
    /poza zaproszeniem standardowych odwiedzin i skorzystania z zawartości
    stronki http://www.niebianska.republika.pl / również:

    WARUNEK NIETYKALNOŚCI
    Chcesz cało przejść pomiędzy światowym rozruchem?
    Bądź dla zwierząt człowiekiem, a dla ludzi duchem.

    Adam Mickiewicz
    ZDANIA I UWAGI...

    Więcej znajdziesz tu:
    http://skocz.pl/ZdaniaiUwagi