  • Data: 2006-10-14 09:56:14
    Temat: Re: Czechy-Polska
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fotech" <wywal_to_fotech@

    > nie wydaje mi sie to prawda, natomiast scigać czeska firmę (o ile masz
    > dokumenety potwierdzajace dostawe) będziesz identycznie jak ewentualnie
    > Polska, wiec po co ci takie teoretyzowanie.

    Mowil mi to prawnik z duzym doswiadczeniem. Niestety, w tej chwili nie moge
    z nim tej sprawy zglebic. Stad moje pytanie tu.
    Jest faktura. Jest umowa, z ktorej wyniakaja obowiazki platnicze.
    Mam kilka drog.
    Sąd w Czechach.
    Wynajecie firmy prawniczej, windykacyjnej w Czechach.
    Windykacja przez firme w Polsce.
    Sprzedaz dlugu.
    Nekanie dluznika do konca.
    Itd.
    Szukam jak najwiekszej liczby mozliwosci, zeby moc wybrac najrozsadniej,
    najwygodniej.

    W ogole slyszalem opinie, ze Czesi sa naciagaczmi.
    Ja, z pewnoscia, dlugo bede sie zastanawial zanim ponownie ropoczne
    wspolprace z firma z tego kraju.
    --
    --pozdr.czes
    www.mrtechnik.pl