eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoĆwiczenie praktyczne z "logiki" prawniczej i "nieskarżalności" - sprawa Whoopi G. › Re: Ćwiczenie praktyczne z "logiki" prawniczej i "nieskarżalności" - sprawa Whoopi G.
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ćwiczenie praktyczne z "logiki" prawniczej i "nieskarżalności" -
    sprawa Whoopi G.
    Date: Fri, 04 Feb 2022 13:26:37 +0100 (CET)

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:
> [...]
    g-holocaust.html
    >>> Feb. 1, 2022 ;
    >
    > https://youtu.be/QF4xotY3BZ8
    > Ona po prostu nie rozumie, że rasizm nie musi być związany z kolorem skóry.

    Czy traktowanie Holocaustu np. jako (zbrodniczego/ludobójczego) wyplenienia
    "nie integrującej się kultury" to ma być myślo-zbrodnia?
    Definicja Żyda w Nazi-Niemczech po wyznaniu (w tym przodków ojców/dziadków)
    niby wyklucza "nie rasowe" podejście do Holocaustu?
    Czy to naprawdę kluczowa sprawa czy ktoś sądzi że Nazi-Niemcy
    wymordowały kilka milionów ludzi/Żydów po rasie, wyznaniu czy po kulturze?
    Formalnie Nazi-Niemcy mordowały Żydów po wyznaniu ale jak to już w tym wątku
    zasugerowano to mogło być upraszczanie by mieli proste kryteria "dowodowe".

    <cynizm> Kwestia czy Holocaust był "rasowy" kluczowa jest co najwyżej
    dla Izraela po linii praw do Palestyny potomków narodu wygnanego z Ziemi
    Obiecanej. </cynizm>

    --
    A. Filip