eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoĆwiczenie praktyczne z "logiki" prawniczej i "nieskarżalności" - sprawa Whoopi G. › Re: Ćwiczenie praktyczne z "logiki" prawniczej i "nieskarżalności" - sprawa Whoopi G.
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ćwiczenie praktyczne z "logiki" prawniczej i "nieskarżalności" -
    sprawa Whoopi G.
    Date: Thu, 03 Feb 2022 20:11:54 +0100 (CET)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > No więc nie widzę problemu w zwracaniu uwagi, ale wskazywanie jej jako
    > wykładni tematu, to już moim zdaniem sensu nie ma.

    To że nie jest źródłem wykładni znaczy że ją można/należy opierdalać
    w trybie "wielkie halo" choćby na słabych podstawach?

    Mnie najbardziej wkurwiło jak łałtorytety na miarę BBC "musiały"
    przyciąć jej wypowiedź. Dla mnie sporym kurewstwem jest opierdalanie
    nie za to co człowiek powiedział z cytowaniem "słowo w słowo" ale za to
    co się barwnie opisuje że powiedział. Wykręcić znaczenie po wyrwaniu z
    kontekstu byle pierdoła i partacz potrafi. *Dla mnie* kto "skraca" ten
    "może" kręcić.

    --
    A. Filip