  • Data: 2008-11-20 16:59:36
    Temat: Re: Cross-> Pomocy.. problem z odszkodowaniem z OC?
    Od: "Lukasz" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    U mnie jest tak samo.. mam bravo 97r, 1.4 ben+lpg, 185000km, kupiłem autko
    18 miesięcy temu za 6700zł, (obecnie ten rocznik warty jest średnio od
    5500-6500zł)
    Miałem 3 tyg. temu kolizje, PZU uznało szkode całkowitą, samochód wycenili
    na 4000zł (czyli wg PZU samochód stracił 2700zł w 18 miesięcy), "wrak" na
    800 zł., czyli proponują mi 3200zł
    W kolizji uszkodzone zostało: zderzak przedni, reflektory przednie, maska
    przednia (minimalnie), zderzak tylni, maska tylnia.
    Czekam na oficjalne pismo i się odwołam.. a co napisać to szczerze nie wiem
    jeszcze, ale próbować warto. Może ktos ma już "doświadczenie" w pisaniu
    odwołania do pzu? :)