  • Data: 2006-01-21 15:41:32
    Temat: Re: Co zrobić z workiem danych osobowych?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Michał \"Kaczor\" Niemczak"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dqtk02$12b$1@news.onet.pl...

    > O ile pamiętam skontaktował się z prividentem dość szybko (1-2 dni)
    > dlatego absurdem było dla mnie uzasadnienie policji jako, że przetrzymywał
    > dokumenty. Poza tym co mu z nich? Inna sprawa jak by należał do jakiejś
    > konkurencji. IMHO w dupę powinien dostać provident, który dopuścił do
    > wycieku dokumentów a nie ktoś, kto je znalazł. W końcu ich nie ukradł.
    > Ciekaw jestem o co by posądzili kogoś, kto by znalazł pluton. Pewnie o
    > terroryzm oraz produkcję bomby atomowej.

    nie przygladalem sie dokadnie temu, po prostu utkwila mi w pamieci
    bezcelnosc
    bo chyba tak mozna to nazwac, jaka bylo zadanie konretnej kwoty za dane.
    Zreszta tutaj mozna sie zastanowic nad jeszcze jednym, on znalz dowod
    przestepstwa, bo wyrzcenie danych osobywch
    do smietnika jest przesepstwem (czy nie? nie czytalem ustawy) i nie
    powiadonil policji tylko chcial w zamian za dowod
    pieniadze. Czy to nie jest karalne?

    P.