  • Data: 2006-01-21 16:05:42
    Temat: Re: Co zrobia z workiem danych osobowych?
    Od: fate <a...@s...neet> szukaj wiadomości tego autora

    barakuda wrote:

    > W artykule news:ErsAf.271$Jn1.36@trndny01,

    > a ty ciagle przeszukujesz smietniki w celu znalezienia worka z dokumentami
    > zawierajacymi dane osobowe ?
    >
    > barakuda

    Umnie to jest wielomilioowy przemysl rocznie!

    Niektorzy robia to zawodowo.

    A sprawa bynajmniej nie jest drobna z prawnego punktu widzenia, bo FBI
    nie dopuszcza dowodu na sprawie zdobytego nielegalnie. Wiec jezeli dali
    nurka do kosza na smieci wystawionego przy krawezniku, czyli celowo
    wystawionego do zabrania, to jest to do wziecia. Legalnie. Ale jezeli
    kosz stal po stronie linii posesji, to jest to nielegalne wtargniecie i
    kradziez.

    http://www.fightidentitytheft.com/shred_supreme_cour
    t.html