  • Data: 2006-01-21 19:59:52
    Temat: Re: Co zrobiĂŚ z workiem danych osobowych?
    Od: "barakuda" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:dqturb$gsn$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Kira z adresu <c...@e...wytnij.pl> napisał(a):

    > Re to: barakuda [Sat, 21 Jan 2006 16:26:24 +0100]:

    > Mnie to w sumie nie powinno interesować. Jeśli widzę coś
    > w śmietniku, założenie że to śmieci i są niczyje jest jak
    > najbardziej zasadne. W związku z tym owszem, może się tak
    > okazać - że były kradzione - ale ciężko w tym momencie
    > *mnie* oskarżać o kradzież.
    >

    > Kira

    Nikt Cię nie oskarży w takim przypadku ,ale ten konkretny przypadek był
    inny.Ten który niby to zanalazł to:
    maiał pełną świadomość ,że nie wolo czegoś takiego wyrzucać na śmietnik i że
    to nie są śmieci w powszechnym znaczeniu twgo słowa, a to dlatego ,że zbrał
    to do domu i udał się do firmy z której to pochodziło po pieniądze ,a
    jeszcze się targował ,co do wysokości zapłaty za zwrot.Nie zawiadomił
    policji ani tego nie oddał.Firmę poprostu szantażował.W końcu zaniósł to do
    gazety i powiedział ,że znalazł.
    barakuda