  • Data: 2006-01-21 21:23:34
    Temat: Re: Co zrobić z workiem danych osobowych?
    Od: "enwy" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mikolaje" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:dqrdae$3a5$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Mam 1 worek danych osobowych pochodzacych z jednego smietnika pewnego
    > urzedu miejskiego. Co moge z nim zrobic?
    >
    > --
    > Mikolaj

    Następym razem jak znajdziesz cos takiego to zostaw to na miejscu, po czym
    niezwłocznie zgłos Policji co znalazles. A teraz? Podobno jakiemus
    kolesiowi, ktory znalazl dane z Providentu przedstawiono zarzut za to ze
    znalazl?
    Dziwne, chyba ze mu udowodnili ze jednak nie znalazl, tylko zdobyl.
    A to co znalazles oddaj lepiej Policji a nie firmie, a jeszcze lepiej zglos
    to do Prokuratury, ale skoro te dane wziales ze soba to moze przed
    zgloszeniem odnies je tam gdzie znalazles, zeby nie bylo podejrzenia ze
    jednak nie znalazles. Taka rada moja, ale nie wiem czy sluszna.
    pozdrawiam