eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo zrobić z serwisem fotograficznym? › Re: Co zrobić z serwisem fotograficznym?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co zrobić z serwisem fotograficznym?
    Date: Wed, 8 Oct 2008 10:28:40 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 36
    Message-ID: <gchr8u$l11$1@inews.gazeta.pl>
    References: <0...@z...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-165-186.adsl.inetia.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1223454814 21537 87.205.165.186 (8 Oct 2008 08:33:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Oct 2008 08:33:34 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-User: zkruk
    X-Antivirus: avast! (VPS 081007-0, 2008-10-07), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:557340
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Niestroj wrote:
    > Witam,
    > na początku czerwca oddałem uszkodzony aparat fotograficzny do naprawy
    > w serwisie fotograficznym. Aparat po gwarancji. Właściciel serwisu
    > podał jako czas naprawy od 2 - 8 tygodni, gdzie najwięcej czasu miało
    > zająć sprowadzenie matrycy. Po 8 tygodniach bez odezwy ze strony
    > serwisu przejechałem się do serwisu i dowiedziałem się, że matryc już
    > nie ma i wysłał do centralnego serwisu Canona i że dostanę całkiem
    > nowy aparat. Prosiłem o informowanie mnie telefonicznie i znowu minęły
    > 2 miesiące i nic.
    > Aparat to Canon S1 IS, uszkodzony warty nie wiem: 50, 100zł? Według
    > ostatnich zapewnień serwisu mam dostać od Canona nowego S5 IS -
    > wartość ok 1000zł. Za naprawę mojego S1 IS miałem zapłacić 250zł.
    > Najchętniej bym dostał nowy aparat albo odzyskał mój stary albo dostał
    > jakąś równowartość pieniężną. Co mogę zrobić w tym wypadku? Czy
    > adwokat może mi pomóc i mi się to opłaci?


    prawdopodobnie dałeś się nabrać :]
    coś mi w uszach świszczy o akcji promocyjnej spowodowanej niedbalstwem
    sonego, który w tamtym czasie robił większość matryc do kompaktów...
    naprawa powinna być wykonana za darmo w serwisie canona
    a jeśli nie mieli już matryc - to właśnie rozdawali aparaty....

    co do działań dot. serwisu - wysłać pismo z potwierdzeniem odbioru, że w
    ciągu 7 dni mają zakończyć swoje działania i oddać Ci stary aparat lub oddać
    nowy - wg ich zapewnień... albo sprawę oddajesz do rzecznika praw konsumenta


    --
    pozdrawiam
    www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona
    www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych
    www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1