    From: " Anna" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co z nim zrobić?
    Date: Tue, 2 Dec 2008 23:28:23 +0000 (UTC)

    Witam,
    dziękuję za wsparcie :)
    Ale to nie jego pierwszy raz, jak zemścił się, gdy sprawy nie poszły po jego
    myśli...Zastanawiam się, na ile policja moze go "usadzić", by dał mi/nam/
    spokój - ja jestem po ciężkiej chorobie /odmiana sepsy/, cudem wywinęłam
    się od szpitala, a może i od kostuchy...Straciłam ,przez opiekę nad ojcem
    pracę etatową w Warszawie, dorabiałam zleceniami w domu, ale przez moją
    niezdolność do pracy przez kilka m-cy mam teraz doła finansowego :(
    "brat" wiedział, kiedy we mnie uderzyć - "nie ma teraz kasy, nie zatrudni
    adwokata wiec łatwo sprawę wygram..."
    Jego podstawa w sadzie spadku to to, ze "ja nie płacę rachunków za media i
    podatków za nieruchomość..."
    Dla mnie to już tylko brat z nazwy, bo wszystkie urzędy, dawni klienci
    wykazali zrozumienie, nawet - komornik, którego nasłał bank za niedopłatę
    700 zł...

    Ja teraz muszę zająć sie pracą, odbudować domowy budżet, a nie chodzić po
    sądach, zeznawać na policji - chociaż to ostatnie będzie konieczne, bo
    gehenna moja i dzieci się nie skończy, dopóki on nas nie wyrzuci z
    domu /mamy 50% nieruchomości/
    Robi wszystko tak, bym sama się wyprowadziła...i nie wiem, czy po chorobie
    starczy mi sił, by zawalczyć o dom i spokój na resztę życia:( , dlatego
    pytałam o "skuteczność" policji.

    Pozdr