  • Data: 2008-12-02 17:48:41
    Temat: Re: Co z nim zrobić?
    Od: "! PIŁSÓCKI ! JÓSIEFF !" <s...@s...sdfdsf.q2> szukaj wiadomości tego autora

    Anna pisze:

    > Witam,
    > i dziękuję za odpowiedż.
    > Właśnie - bałam się iść na policję, to trwało przez lata, nawet ojciec się
    > go bał...Nie mam się gdzie przeprowadzić, niestety :(
    > On mieszka z nami na pietrze starego, drewnianego domu, który jest
    > parterowy - na strychu, wykończył go bez niczyjej zgody, wstawił pralkę,
    > która, jak wiruje, to dzwoni mi obraz na scianie. Pęknięcia są na wszystkich
    > scianach, o suficie nie wspomnę:( Pomału go rujnuje.
    > Czy zgłoszenie na policję może go powstrzymać przed następnymi sankcjami
    > wobec mnie i dzieci?
> [...]

    ale zastanów sie o co ty pytasz? Przed jakimi sankcjami ma cie uchronić?

    Jak stosuje przemoc to idziesz na policje i jak sie boisz, to musisz w
    końcu przełamać strach, bo on szkodzi tobie i dzieciom.
    Każdą przemoc zgłaszasz, jeżeli bedzie się powtarzać to dostanie
    niebieską kartę i w sądzie bedziesz miała kartę przetargową,
    niepodważalny argument. Zawsze bedziesz mogła powiedzieć że sie znecał
    nad wami i to stawia cie juz na lepszej pozycji.