  • Data: 2008-12-02 14:31:51
    Temat: Re: Co z nim zrobić?
    Od: " Anna" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PN <k...@w...pl> napisał(a):

    > Na policję.Teoretycznie sądy mają obowiązek informowania odpowiednich
    > organów o takich rzeczach, ale w praktyce bywa z tym różnie, a nawet
    > jeśli zawiadomi, to i tak będzie to trwało dłużej niż jakbyś sama poszła.
    > Licz się z tym, że skoro z nim mieszkasz i on sie o tym dowie - może być
    > gorzej. Pomyśl o przeprowadzce dla bezpieczeństwa własnego i dzieci.

    Witam,
    i dziękuję za odpowiedż.
    Właśnie - bałam się iść na policję, to trwało przez lata, nawet ojciec się
    go bał...Nie mam się gdzie przeprowadzić, niestety :(
    On mieszka z nami na pietrze starego, drewnianego domu, który jest
    parterowy - na strychu, wykończył go bez niczyjej zgody, wstawił pralkę,
    która, jak wiruje, to dzwoni mi obraz na scianie. Pęknięcia są na wszystkich
    scianach, o suficie nie wspomnę:( Pomału go rujnuje.
    Czy zgłoszenie na policję może go powstrzymać przed następnymi sankcjami
    wobec mnie i dzieci?
    pozdr