    From: <7...@3...193008.invalid> (Tom N)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co z "ciężko chorą" żoną posła Hofmana?
    Date: Wed, 15 Jan 2014 19:30:08 +0100

    cef w
    <news:52d661e0$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Proponujesz jakiś artykuł?

    Ja mogę zaproponować?

    Ale najpierw przywrócę to co Danusia napisała:
    "Art. 9.

    1. Do okresu, o którym mowa w art. 8, zwanego dalej "okresem zasiłkowym",
    wlicza się wszystkie okresy nieprzerwanej niezdolności do pracy, jak również
    okresy niemożności wykonywania pracy z przyczyn określonych w art. 6 ust. 2.

    2. Do okresu zasiłkowego wlicza się okresy poprzedniej niezdolności do
    pracy, jeżeli przerwa pomiędzy ustaniem poprzedniej a powstaniem ponownej
    niezdolności do pracy nie przekraczała 60 dni."

    A teraz propozycja (podkreślenie moje):
    <http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20100770512&
    type=3>

[...]
    pracy, spowodowanej tą samą chorobą, jeżeli przerwa pomiędzy ustaniem

    --
    'Tom N'