    From: manix <c...@w...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co sądzicie o wyroku dla Ziobry?
    Date: Tue, 16 Dec 2008 00:20:07 -0800 (PST)

    On 15 Gru, 20:40, Artur <s...@r...pbz> wrote:

    > Czy to było przedmiotem tego przewodu sądowego? Kliki lekarskie?
    > Kliki kleru? Kliki palestry?
    > Czy może raczej przedmiotem przewodu sądowego było konkretne stwierdzenie
    > czegoś przez b. ministra sprawiedliwości?
    > Skupmy się na meritum sprawy a nie na "całokształcie" bo za chwilę
    > dojdziemy że np. winni są rolnicy/górnicy/nauczyciele  ;)
    >
    > --
    > DFI Lanparty UT Ultra-D | AMD64 3200+ 2000@2650MHz (1.55V+104% 10x265)
    > Patriot XBLK+ 2x512MB CL2-3-3-5 1T (265MHz) | LITE-ON DVDRW SOHW-1673S
    > MSI NX 7800GT 400/1000@485/1170 - 256MB DDR3 256bit | PCI-E x16
> [...]

    Uważam, że nasze prawo jest bardzo nie doskonałe, przestępcy powinni
    udowodnić swoją niewinność a nie na odwrót to jedna sprawa, druga to
    taka,że aby wnosić o ukaranie osoby pomawiającej, najpierw trzeba
    zostać uniewinnionym prawomocnym wyrokiem z danej sprawy. Jeśli w
    sprawie lekarza wciąż toczy się postępowanie i przedstawiono mu około
    50 poważnych zarzutów to według prawa najpierw powinien zakończyć się
    jego proces z uniewinnieniem a następnie ten lekarz może wnieść sprawę
    o pomówienie czy też oskarżenie jego osoby żądając zadośćuczynienia.
    Tu nie chodzi o zajmowanie się klikami tu nawet nie powinno być sprawy
    przeciwko panu Z.
    Natomiast w swoim stwierdzeniu pan Z. nikogo nie oskarżył, tylko na
    podstawie oceny prokuratorskiej z otrzymanych dowodów w sprawie
    lekarza stwierdził, że zajmując to właśnie stanowisko będzie trzymał
    się swojej funkcji i nie dopuści aby takie sytuacje nie powtórzyły się
    w przyszłości.
    Nie wiem, czy ktoś z piszących miał kiedykolwiek styczność z organami
    sprawiedliwość?
    Jeśli tak, to powinien wiedzieć, że prokurator z racji wykonywanego
    zawodu nic innego nie robi tylko przedstawia dowody i dokonuje
    oskarżenia, bardzo często zanim jeszcze oskarżony a dla mnie pomówiony
    człowiek zacznie się bronić nie mówiąc już o zakończeniu procesu
    wyrokiem uniewinniającym.
    Zapraszam chętnych na dowolną sprawę sądową do prawdziwego sądu, nie
    tego co pokazują w telewizji.
    Wstęp jest wolny dla wszystkich, proszę siąść i obserwować a
    zobaczycie jak to naprawdę wygląda, że nie wspomnę jak zachowują się
    prokuratorzy i niektórzy adwokaci przed rozprawą.
    To co się dzieje z panem Z. to ewidentna zemsta i to nie do końca
    zgodna, nawet z naszym kulejącym prawem.
    Ludzi jest bardzo łatwo nastawić na każdego i to udaje się wszystkim
    tym, którzy mają większy dostęp do mediów.
    Pozdrawiam wszystkich.