    From: "ABAKUS" <a...@k...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co robić?
    Date: Wed, 23 Jun 2004 13:59:23 +0200

    Dzięki nie mogę powiedzieć że jestem pocieszony, co do karania adwokata to
    rzeczywiście jest to walenie głową w mur. Szlak mnie trafia, że podejrzewam
    zmowę środowiska w myśl kruk krukowi ... w tym momencie myślę o Rzeczniku
    Praw Obywatelskich. W uzasadnieniu postanowienia argumentem był fakt, ze
    nie stać mnie było na prawnika i dlatego nie wznowiono terminu.
    Pozdrowienia JC