eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo przyniesie kolejny ... InpostRe: Co przyniesie kolejny ... Inpost
  • Data: 2015-01-29 13:16:32
    Temat: Re: Co przyniesie kolejny ... Inpost
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    news:macotn$5jl$1@mx1.internetia.pl...

    >> Byłem dzisiaj w punkcie odbioru przesyłek sądowych Inpost. Tym razem na
    >> wstępie mi oświadczono, że mnie "obsłużą jak nie będę agresywny".
    >
    > Czy wiadomo coś na temat tego, czemu miałbyś być agresywny, jeśli by Ci
    > wydali przesyłkę?
    > ---
    > A co za różnica ?

    Istotna. Normalnie klienci nie bywają agresywni, jeśli się ich normalnie
    obsługuje.
    >
    >> Przypominam, że poprzednio nie chciano mnie obsłużyć w ogóle, ale że
    >> twardo stałem na stanowisku, że nie wyjdę nim mnie nie obsłużą to i
    >> wezwana ochrona nie pomogła a jak wezwali policję tak i przesyłkę
    >> potulnie wydali. Tym razem więc już nie kombinowali by przesyłki nie
    >> wydać. Ale mówię do pani ... co tu przychodzę to mówię pani, że nie
    >> dostaję powtórnego awiza, czy zrobi pani coś z tym ? Pani nie odczuwa
    >> takiej potrzeby. Mogę sobie składać reklamację do siedziby.
    >
    > No i ma racje, bo ona jest od wydawania przesyłek.
    > ---
    > No nie. Ona jest w moim przypadku do:
    > - wydawania przesyłekupełnie różne podmiot
    > - przyjmowania reklamacji

    Nie w wypadku InPost-u, bo to ten dostarczający awiza i wydający przesyłki,
    to zy gospodarcze.
    >
    > Poza moim przypadkiem:
    > - obsługuje wpłaty
    > - obsługuje doręczycieli
    > - i pewnie jeszcze inne rzeczy robi, nie wnikam
    >
    >> Ale to ja bym wolał u pani złożyć do protokołu. Nie jesteśmy na policji.
    >> No nie jesteśmy, ale reklamacje usług pocztowych można składać do
    >> protokołu, czyli ja mówię, pani pisze a potem pani potwierdza. Nie, nie
    >> mam pisma i nie mogę. Jak nie mogę ? Nie mam pisma. No to mówię, że pani
    >> napisze co powiem. Nie da się... Pani dzwoni do szefa :-) Czy chcę z nim
    >> rozmawiać ... ale ja go nie znam, nie wiem nawet co to za firma ... pani
    >> podaje mi dane (poprzednia co to nie chciała mnie obsługiwać nie była
    >> tak łaskawa) ... ok, porozmawiam ... pan mówi, że rozumie i mam rację
    >> ... pani się pluje, że podniosłem na nią głos ... z jednego końca
    >> pomieszczenia na drugie ...Ok, ok, tłumaczę dlaczego ja w ogóle chcę te
    >> przesyłki odbierać ... pani da panu mój prywatny numer telefonu ...
    >> proszę dzwonić jakby poprzednie sytuacje z niewydaniem przesyłki
    >> powtórzyły się ... do widzenia ... Przybywa ochrona ... Kto by pomyślał
    >> :-) ... Znowu ? ... A to inny klient poprzednio był upierdliwy. ... Pani
    >> jest po prostu pretensjonalna. ... Co tym razem ? ... Ja nie mogę sobie
    >> pozwolić by ten pan podnosił na mnie głos. ... Nie podnoszę na panią
    >> głosu. ... panie zdaje się nie rozumieją, że ja po przesyłki przychodzę
    >> ... pani ma przyjąć reklamację jak potrzeba ... ochrona: proszę wyjść
    >> ... zaraz możemy pana wyprowadzić ... a panowie to właściwie ... nie
    >> znam panów ... mogą się panowie wylegitymować ? ... nie widzi pan napisu
    >> na kurtce ... nie znam panów ... w końcu gość okazuje...
    > > Jak uważasz, ze pani powinna od Ciebie przyjąć coś do protokołu, a nie
    > chce, to składasz na nią skargę,
    > ---
    > Jak ? Przecież to właśnie byłaby reklamacja, której nie chce przyjąć.

    Bieżeszpapierek,piszesz, co Ci dolega i wysyłasz to.
    >
    > a nie wszczynasz awantury.
    > ---
    > Składaniem reklamacji wywołałem awanturę ? Między Rosją a Polską ?

    Najeżdżasz na osobę, która tam tylko pracuje i wykonuje polecenia
    przełożonego. Moze przełożony jest idiotą, ale to nie jej wina.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1