    From: Marcin Debowski <a...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.rec.dom
    Subject: Re: Co powinien zrobić zarząd wspólnoty?
    Date: Fri, 7 Mar 2003 21:13:52 +0800
    <b44nd7$726$1@h1.uw.edu.pl> <b454o5$sbt$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <b45jaq$1k1$1@nemesis.news.tpi.pl> <b45naf$99$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <P...@k...portezjan.zabrze.pl>
    <b45t4n$8aj$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <P...@k...portezjan.zabrze.pl>
    <n...@z...router>
    <P...@k...portezjan.zabrze.pl>
    <2...@z...router> <b49hqs$lgm$1@inews.gazeta.pl>
    <q...@z...router> <b4a3q4$s3b$1@inews.gazeta.pl>

    In article <b4a3q4$s3b$1@inews.gazeta.pl>, Axel_ wrote:
    > No wlasnie - rozstrzyga sad - i ma do tego podstawe, jak to rozstrzygnac.
    > Gdyby nie bylo takiego zapisu - na jakies podstawie mialby rozstrzygnac taki
    > spor? Mialby prowadzic symulacje, jakie rozwiazanie bedzie tansze/lepsze dla
    > wspolnoty?

    Art 24:
    "...sąd, który orzeknie mając na wzgldzie cel zamierzonej czynności oraz
    interesy wszystkich właścicieli"

    > Ale byl przyklad okna - byc moze niefortunny. A dlaczego 3 osoby maja
    > bardziej dewastowac korytarz, niz np. menel, wracajacy codziennie na
    > czworaka z pobliskiego baru?

    Bo chodzi po nim 3x więcej osób? Bo częściej zapalają światło? Bo więcej
    wnoszą brudu na butach?

    > Poza tym - dlaczego wyciales dalsza czesc o oplacalnosci takiego

    Bo nie uznałem tego za warte dalszych rozważań. To dziala praktycznie
    wszedzie to o czym tu gadać? Jakos wiekszosc wspolnot potrafi wypracowac
    odpowiedni kompromis i nie ma klopotow w jego realizacji. Mi chodzi
    wylacznie o pryncypia a nie o prawne forsowanie czarno-bialych rozwiazan.
    Proponuje abys przeczytal caly watek a nie tylko jego ostatki.

    > rozwiazania? Na niewygodne pytania najlatwiej nieodpowiedziec?

    A jak będziesz nadal zadawał pytania w takim stylu to będziesz musiał
    sobie poszukać innego rozmówcy.

    --
    Marcin