  • Data: 2003-03-07 13:13:52
    Temat: Re: Co powinien zrobić zarząd wspólnoty?
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <b4a3q4$s3b$1@inews.gazeta.pl>, Axel_ wrote:
    > No wlasnie - rozstrzyga sad - i ma do tego podstawe, jak to rozstrzygnac.
    > Gdyby nie bylo takiego zapisu - na jakies podstawie mialby rozstrzygnac taki
    > spor? Mialby prowadzic symulacje, jakie rozwiazanie bedzie tansze/lepsze dla
    > wspolnoty?

    Art 24:
    "...sąd, który orzeknie mając na wzgldzie cel zamierzonej czynności oraz
    interesy wszystkich właścicieli"

    > Ale byl przyklad okna - byc moze niefortunny. A dlaczego 3 osoby maja
    > bardziej dewastowac korytarz, niz np. menel, wracajacy codziennie na
    > czworaka z pobliskiego baru?

    Bo chodzi po nim 3x więcej osób? Bo częściej zapalają światło? Bo więcej
    wnoszą brudu na butach?

    > Poza tym - dlaczego wyciales dalsza czesc o oplacalnosci takiego

    Bo nie uznałem tego za warte dalszych rozważań. To dziala praktycznie
    wszedzie to o czym tu gadać? Jakos wiekszosc wspolnot potrafi wypracowac
    odpowiedni kompromis i nie ma klopotow w jego realizacji. Mi chodzi
    wylacznie o pryncypia a nie o prawne forsowanie czarno-bialych rozwiazan.
    Proponuje abys przeczytal caly watek a nie tylko jego ostatki.

    > rozwiazania? Na niewygodne pytania najlatwiej nieodpowiedziec?

    A jak będziesz nadal zadawał pytania w takim stylu to będziesz musiał
    sobie poszukać innego rozmówcy.

    --
    Marcin