    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co można zrobić ze złośliwą sąsiadką ?
    Date: Sat, 14 Jul 2007 13:36:50 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 14 Jul 2007 11:27:08 +0200, Baczek napisał(a):
    [...]
    > To dlaczego jak sie meldowalem, to musialem miec podpis wlasciciela
    > lokalu ?

    Pewnie dlatego że panie urzędach nie znają przepisów, tylko wytyczne
    szefostwa, lub "zawsze tak robiłyśmy i było dobrze".

    Jeżeli masz jakis tytuł do lokalu (np. umowa najmu), to wystarczy tylko
    ta umowa najmu.

    Przyznam że z tym tylko poinformowaniem urzędu to troche skróciłem
    myślowo. Tzn taki jest cel obowiązku meldunkowego, wprost zapisany w
    ustawie, ale mimo to musi być potwierdzenie zamieszkania przez
    właściciela, lub inną osobę uprawnioną (np. najemcę).

    p. m.

    p. m.