  • Data: 2003-01-10 11:37:43
    Temat: Re: Co moze kanar ?
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > acha jescze jedna rzecz czy kontroler nie powinien byc ubrany stosownie do
    > wykonywanej pracy ?? w przepisach (patrz lin powyzej) nie ma nic na temat
    > jak powinni wygladac ale - skoro kierowcy sa w uniformach czy oni tez
    > przypadkiem nie powinni ?? -

    Nie powinni (przynajmniej u nas) nosic zadnych uniformów, ale powinni
    wyglądać schludnie i w miarę elegancko.

    > notabene czy tez inedtyfikatory nie powinni tez
    > miec przypietych na piersi (w prawie przewozowym pisze "umieszczone na
    > widocznym miejscu) na nie tylo otrwiraja portwel i tam jest ich
    > identyfikator. samo to stanowi moze stanowic podstawe do podejrzenia ze sa
    > podstawieni :) ??

    Ale jeśli go trzymam w ręce i pokazuję w widoczny sposób to wszystko jest
    ok. Jest umieszczony w mojej ręce :-)

    > i na koniec przypomniala mi sie sprawa sadowa. podczas kontroli autobus
    > dojechal na nastepny przystanek i wysiadl srodkowymi drzwiami - ale
    > kontrolerzy wciagneli go do srodka i wystawili mandat. gostek ich
    zaskarzyl
    > i dostal jezli dobrze pamietam 7000 zl odszkodowania :)

    No bo nie wolno nikogo wciągać. Wolno mu uniemozliwic ucieczkę, ale jeśli
    już mu się to uda to trudno...

    pdr
    Olo