  • Data: 2003-01-10 12:01:35
    Temat: Re: Co moze kanar ?
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No bez przesady, nie pisalem o przeszukiwaniu :), a swoja droge skad
    > taki pomysl zeby jeszcze przeszukiwac???

    Niektórym by się przydało, bo mając dowód w kieszeni bezczelnie kłamią "bo
    jak im nie dam to mnie puszczą" - a potem jeszcze mają czelność się rzucać
    że wystawiam taki drogi mandat "bo przecież miałem dowód"
    Swoją drogą - kiedyś przybyła do trolejbusu policja zrobiła "kapsówę" pięciu
    złapanym przez nas gapowiczom. U jednego znaleźli kilkadziesiąt prezerwatyw
    ;-)))) Ubaw mieliśmy nieziemski ;-)

    > I jest to tak nazwane w cenniku?

    "Oplata dodatkowa za nieuzasadnione zatrzymanie lub zmianę trasy pojazdu a
    także czynności związane z ustaleniem tożsamości podróżnego przez
    funkcjonariuszy Policji lub Straży Miejskiej."

    pdr
    Olo