    From: "mi" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co mi grozi...
    Date: Tue, 12 May 2009 19:21:45 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Hm, rozwin prosze troche bardziej powyzsze, bo nie wiem, w ktorym miejscu
    > piszesz o posiadaczu paralizatora, a w ktorym o buraku parkingowym.

    Nie masz o co prosić, tego troll już taki jest. Wypowiada się nieprecyzyjnie,
    potem rzuca głodne kawałki jakoby jego oponent nie umiał czytać ze zrozumieniem.
    No to przeanalizujmy co Trollson z siebie wydalił.

    > To znaczy niby jakich praw?
    > Bardzo dobrze go potraktował. I myślę że jak policja byłaby sensowna to
    > pogoniłaby go z tym paralizatorem.

    W cytowanym przez Trollsona zdaniu była mowa o "byczku", więc byczek jest
    przedmiotem opisu i podmiotem zdania.

    W pierwszym swoim zdaniu Trollson nie wskazuje na nowy podmiot zdania i tym
    samym nie zmienia osoby będącej przedmiotem opisu. Drugie zdanie niejawnie
    odnosi się do tego samej osoby (a więc "byczka"), bo nie wskazał innego.
    Wspomina, że podmiot ("byczek") "dobrze go potraktował". W opisanej sytuacji
    "byczek" potraktował (jakkolwiek) jedynie wątkotwórcę. Więc wątkotwórca jest
    owym "nim" ("go" w oryginale). Wciąż podmiotem zdania a przedmiotem opisu jest
    byczek, który to nie został zmieniony.

    Zdanie kulminacyjne: "I myślę że jak policja byłaby sensowna to pogoniłaby go z
    tym paralizatorem".

    Jako, że podmiotem jest wciąż byczek, to wychodzi, że "jak policja byłaby
    sensowna to pogoniłaby byczka z tym paralizatorem". Wychodzi więc, że policja
    powinna zabrać paralizator wątkotwórcy i pogonić "byczka".

    To chyba najlepszy przykład tępoty tego trolla i jednocześnie pychy tej sądowej
    mendy, która ma jeszcze czelność pieniaczyć. :))

    pzdr