  • Data: 2009-05-13 23:01:10
    Temat: Re: Co mi grozi...
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik TomaSz. napisał:
    > Z pamiętnika internauty.
    > Własność: 'pluton'
    > Wpis z dnia 11-05-2009:

    > Mój pan uratował mi wczoraj życie i dostał za to paralizatorem. To było tak
    > - turlamy się z koleżankami oponami po parkingu, kierunek właczony, pan
    > parkuje. Nagle dostrzega na miescu parkingowym denko rozbitej butelki - w
    > ostatniej chwili szybkim ruchem kierownicy udaje mu się rzeczone denko
    > umieścić między kołami.

    Aż żal przycinać cytat. BOSKIE :-)

    I w ten sposób uzyskaliśmy trzy różne punkty widzenia tej samej sprawy
    :-) Niby wszyscy patrzyli na to samo, a każdy widział co innego.
    Jeden z dawnych szefów Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych
    mawiał w takich przypadkach: "Łże jak naoczny świadek" :-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz