    From: Flo <f...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co mi grozi...
    Date: Mon, 11 May 2009 18:20:05 +0200

    Olgierd pisze:

    > Ale nikt Ci nie spuścił za takie chamstwo powietrza z kół? Szczęściarz z
    > Ciebie. Jakbyś trafił na wątkodawcę to może pisałbyś "co za prostak, nie
    > popatrzyłem, źle stanąłem, a oni mi takie numery zrobili..."

    Na moim osiedlu na wyznaczonych miejscach zaserwowano nam parkowanie
    ukośne. Wszystko OK, więcej pojazdów się mieści ale pewnego dnia znalazł
    się ciołek co prostopadle zaparkował skutecznie 3 miejsca zajmując.
    Zwróciłem mu uwagę, a nawet powiedziałem mu co o nim myślę ale nie
    zmieniło to sytuacji. Na jego oczach zaparkowałem ukośnie w taki sposób,
    że skutecznie go zablokowałem.
    Niestety nie pomogło. Zaczął parkować prostopadle kilka miejsc dalej.
    Straż miejska nie pomagała.
    W końcu gdzie nie stanął każdy go blokował.

    W pewnym momencie musiał chyba pilnie gdzieś jechać i okazało się, że
    tylko TAXI mu pomoże bo ktoś parkując prawidłowo kolejny raz go
    zablokował. Od tego czasu grzecznie jak baranek parkuje ukośnie.

    Zapewne nie bez znaczenia był fakt, że każdy komu się trafiła możliwość
    zablokowania barana wykorzystywał ją do granic możliwości.
    Ze mną się w pyskówkę wdał ale jak kilku kierowców zaczęło mu taki numer
    wycinać odpuścił sobie.

    Niestety trwało to jakieś 3 miesiące ale skutek jak najbardziej
    pozytywny. :)

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com