    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Date: Sat, 18 Aug 2007 16:14:57 GMT

    > No nie potrafię... Skoro te wspaniałe UK jest takie wspaniałe, wolne i
    > bezrejestrowe, to spokojnie możesz się tam przenieść.

    Dlatego tu mieszkam.

    > No to jednak tamci nie są tacy wspaniali?
    >
    > Z drugiej strony: Sam narzekałeś na USA, że inwigilują, a chwaliłeś w
    > niebogłosy UK. A o ile mi wiadomo, to nie chce cię wpuścić właściciel
    > bloku
    > USA, a on ci nie odpowiada i tak. A właściciel bloku UK, którego tak
    > wychwalasz, przyjmie cię z otwartymi rencyma.

    Chodzilo o zasade a nie o preferencjie estetyczne. Juz pisalem wyzej naum
    sie odrozniac pewne sprawy.

    > Więc zasuwaj....

    Jeden taki "wazny" w TV powiedzial "spiepszaj dziadu" jak widac, pobierasz
    poprawne nauki.
    Ten sam "wazny" powiedzial kiedys slynne TKM - Teraz Kurwa My - dziwne, ze
    ludzie tak szybko zapoimnaja, albo mlodzi nie chca uczyc sie historii.