  • Data: 2005-12-21 02:06:22
    Temat: Re: Co im mozna zrobić '2'
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Sky wrote:

    > Tak się składa że w polskich górach 90% ogrodzeń stawianych z daleka od
    > zabudowań to ogrodzenia hodowlane, używane sezonowo w celu uniemozliwienia
    > rozłażenia się umieszczanych tam zwierząt. Wykazujesz się podstawową

    Super. Znaczy się zjeżdżasz nartami 'na durch' przez te ogrodzenia? A
    może samowolnie je niszczysz?

    > niewiedzą na temat mentalności społecznej i kultury rolnej naszych górskich
    > regionów. A wiem to bo temat był przedmiotem moich studiów kierunkowych.
    > Spróbuj te fakty podważyć! ;P

    A przedmiotem moich studiów kierunkowych było programowanie komputerów.
    Tak się jednak składa, że programista ze mnie mizerny - za to wyszedł
    całkiem sprawny tłumacz. Więc mi nie pitoil, teoretyku, i nie rób z
    siebie guru od gór.

    > Jesteś jak typowy -walczący o każdą piędź swego "terytorium"- mieszczuch z
    > wielkiego miasta którego interesuje tylko koniec własnego nosa i ową swoją
    > mentalność chce wcisnąć /widzi/ wszędzie gdzie tylko mu to wygodne. Niestety
    > taką butą i przekonaniem o własnej nieomylności jest skażonych wiekszość
    > ludzi zajmujących się w Polsce/i nie tylko/ prawem.

    Serdeńko - egoistyczne zainteresowanie końcem własnego nosa to
    wykazujesz właśnie ty: "Ja tu chcę sobie jeździć i nie będzie mi jakiś
    gazda na jego własnym terenie się panoszył".

    > I jak to się ma do owych moich rzekomych "bredni"? Nijak. Natomiast ma się
    > znacząco do obalenia twojego wniosku że owe ogrodzenia w górach to ewidentne
    > dowody na wyrażenie woli właściciela terenu na temat poszanowania jego
    > własności.

    Czyli twierdzisz, że stawiane (w tym przypadku) zimą ogrodzenia stanowią
    wyłącznie zabezpieczeni wypasanych owiec (jakaś zimowa wersja?) a
    narciarze są wręc zachęcani do szusowania przez te ogrodzenia?

    > Wobec powyższego -bzdura.

    Tak sobie to tłumacz przed sądem, jak kiedyś ktoś się wkurzy, jak mu
    będziesz ciągle właził, gdzie on sobie nie życzy.

    > Wniosek taki wysnułem z rodzaju porównania jakiego użyłeś

    Jednoznacznie wykazując, że jesteś idiotą.

    > To jesteś jeszcze na dodatek impotentem?! ;P

    Spytaj swojej matki.

    > W odróżnieniu od twoich wywodów o celu stawiania w górach ogrodzeń -to
    > raczej widać wiem co mówię... ;P

    Twoje wizje oraz co w nich widzisz nie są dla nikogo wiążące.

    > A po określeniu jakiego na mnie użyłeś możnaby sądzić że jesteś jeszcze na
    > dodatek coś ala homo-niewiadomo. ;P Że sobie na mały żarcik pozwolę -chyba
    > ze zgadłem! ;)

    Jesteś taki głupi, że nie zgadłbyś pory dnia z zegarkiem w ręku.

    [ciach]

    > Ponownie więc zapytam -skąd wiesz że sobie nie życzy -skoro go nie zapytasz
    > osobiście -jeśli owo ogrodzenie w polskich górach ewidentnie -jak ci
    > dowiodłem- o żadnej woli "odgrodzenia się" od ludzkiego "bydła" nie
    > świadczy!? ;)

    Tia... To ty mi za to opisz, jak odróżniasz ogrodzenie mające 'pilnować'
    trzody od takiego, które oznacza 'tu jest moja ziemia i nie życzę sobie
    intruzów.