  • Data: 2005-12-18 15:17:53
    Temat: Re: Co im mozna zrobić '2'
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Sky napisał(a):

    > Proponowali...

    Ale takie na prawde uczciwe?
    Trudno mi powiedziec ile dla Zakopanego jest warta nartostrada na
    Gubalowke, ale w tym wypadku uczciwoa cene wyznacza sie w oparciu
    wlasnie o wartosc tej nartostrady, a nie cen podobnej ziemi na
    "podobnej" gorze, bo to ze jego dzialki sa tam gdzie sa znacznie zawyza
    ta wartosc - moze kilka, a moze i kilkaset razy.

    > ale Byrckowi raczej chodzi o to by się "postawić" -pokazać że
    > ma cokolwiek w Zakopanym do powiedzenia /przyzwyczaił się? ;) / -albo robi
    > wokół siebie szum przed wyborami samorządowymi...

    Zeby takie akcje komus mialy przyspozyc glosow, to w to nie uwierze :)
    Natomiast byc moze facetowi faktycznie "odbilo" i za cene ktorej zada
    moznaby usypac obok druga Gubałowke i na niej zrobic kolejke ;>