eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem? › Re: Co grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem?
    From: "A. Filip" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty"
    rachunków komu innemu emailem?
    Date: Sun, 22 May 2016 10:59:01 +0200 (CEST)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Ale że jak, jestem komuś coś winny, każę mu się odpierdolić, i koniec?
    > (wiem, że twierdzisz, że nie jesteś, ale chodzi o zasadę).

    Zasadą nie powinno być że jak mu się każesz "odpierdolić" po raz
    pierwszy twierdząc że chodzi o inną osobę to _starannie_ sprawdza
    "papierki/dane u siebie" zanim cię najdzie po raz drugi z opcjonalnym
    dodatkiem opierdalania ciebie za "wprowadzanie jego w błąd"?
    [ Dla ustalenia uwagi: Pierwsza "niby moja" niezapłacona faktura miała
    być na sporawo ponad 1_000 PLN, druga na poniżej 100 PLN (zima/lato?)]

    _Powtórzenie_ tego samego po raz drugi pomimo opierdolu za pierwszy raz

    to już nie "coś mogące wyglądać na (wybaczalny) błąd" jak przy pierwszym
    "wezwaniu do zapłaty wysłanym emailem"

    ale "błąd" mi sugerujący brak przypadkowości z (rażącym) brakiem
    profesjonalizmu mogącym już łatwo sprawić wrażenie "złej woli przez
    zaniedbanie reakcji/sprawdzenia" IMHO.

    --
    A. Filip
    Im kto mniej wart, tym wyżej głowę nosi. (Przysłowie polskie)