  • Data: 2006-07-19 08:32:47
    Temat: Re: Ciężka dola wychowawcy kolonijnego
    Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szerr" <s...@g...peel> napisał w wiadomości
    news:134g17j21fsmb.eyhhyfavj8c1$.dlg@40tude.net...
    > > Niestety nie :(
    >
    > Niestety tak.

    No to będziemy się teraz licytować?
    Ja przytoczyłam tylko to, co było moim udziałem i dzieje się tak na wielu
    koloniach. Nie uważam, żeby była to kaczka dziennikarska, bo autor artykułu
    sobie tego raczej nie wymyśił. Zapewne zasłyszał od takich osbób, którym się
    takie problemy zdarzyły. Być może sytuacje takie są niezgodne z polskich
    prawem, niemniej mają miejsce. Przytaczanie tu paragrafów nie jest w tej
    chwili konieczne, bo osoba jadąca jako wychowawca, na drugi koniec Polski,
    nie bierze ze sobą grubych kodeksów i nie ma jak sprawdzić ani zweryfikować
    tego, co wmawiają "władze" czy organizatorzy koloni. I tyle.

    --
    Orka