  • Data: 2008-07-04 10:15:14
    Temat: Re: Ciekawa rozmowa z policjantem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 4 Jul 2008, "Mikołaj \"Miki\" Menke" wrote:

    > kilka ciekawych rzeczy. Panowie jeżdżą na rowerach bez obowiązkowego
    > oświetlenia,

    No, tego mogli akurat nie chcieć upubliczniać ;0

    > mało tego twierdzą, że tak można, a kiedy im tłumaczyliśmy, że
    > nie, to stwierdzili, że oni nie są strażnikami miejskimi, żeby tak głupio
    > czepiać się oświetlenia w dzień i za to w sumie należy im się pochwała.

    Prawdę mówiąc, to dura lex swoją drogą, a istnienie instytucji małej
    szkodliwości społecznej swoją.
    Jak na mój gust, jazda w dzień, dopóki nic nie wskazuje na możliwość
    że "nieoświetlony" nie będzie tego światła potrzebował, pasuje dość
    dobrze do kryterium - zero szkody.

    Czy to nie oszczerstwo? :P

    pzdr, Gotfryd