eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoChciałbym pociągnąć Orange za krawat.Re: Chciałbym pociągnąć Orange za krawat.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!fx13.am4.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Chciałbym pociągnąć Orange za krawat.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <5a96b672$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Sonn <x...@p...onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.6.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5a96b672$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <HHClC.8$lm2.0@fx13.am4>
    X-Complaints-To: http://abuse.usenetxs.com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Feb 2018 18:39:35 UTC
    Date: Wed, 28 Feb 2018 19:40:17 +0100
    X-Received-Body-CRC: 1981902629
    X-Received-Bytes: 2458
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:769304
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-02-28 o 15:02, kapitalikk pisze:
    > Chciałbym pociągnąć Orance za krawat.
    > Przez jakiś okres padła mi prędkość internetu.
    > Zadzwoniłem na BOK i dowiedziałem się, po sprawdzeniu przez panią BOK,
    > że jest awaria sieci Orange i to jest przyczyną spadku prędkości.
    > Naprawa sieci nastąpi przynajmniej w dniu następnym.
    > Złożyłem reklamację na świadczone usługi.
    > Zapytałem się ponadto (co jest już moim zwyczajem o nazwisko i podałem
    > podczas rozmowy godzinę rozmowy, oni nagrywają więc i ja nagrywam)
    > Po pewnym czasie dostałem odpowiedź, że wszystko ze strony Orange jest i
    > było ok., więc nie ma podstaw do uznania reklamacji.
    > Zapytałem więc kto kłamie. BOK czy czy dział reklamacji, który twierdzi,
    > że sprawdzał linie i nic nie było.
    > Co sądzicie o takim sporze?
    > Jakie jest Wasze zdanie w tym temacie.
    > Poprosiłem również w korespondencji o zachowanie w Orange pliku rozmowy
    > z pracownicą BOK dla celów dowodowych.
    >

    Zajrzyj najpierw w umowę czy masz gwarantowaną stałą określoną prędkość
    łącza? Stawiam flaszkę dobrej wódki, że nie masz bo żaden operator na
    rynku tego nie stosuje. Tym samym za spadek prędkości możesz ich jedynie
    pocałować tam gdzie słońce nie dochodzi. Według umowy mają ci zapewnić
    zapewne połączenie o prędkości do np. 1 MB/s. Spadek do prędkości np.
    500 Kb/s jest nadal zapewnieniem dostępu do internetu z prędkością do 1
    MB/s.
    A teraz spokojnie wybierz sobie miejsce w które chcesz ich pocałować :)

    --
    Sonn

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1