  • Data: 2022-11-14 14:02:43
    Temat: Re: Chciałam aby podpisał mi ePUAPEM
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 14 listopada 2022 o 00:17:59 UTC+1 Robert Tomasik napisał(a):

    > Natomiast nie wszyscy mają ePUAP.

    Tak jak nie wszyscy mają konto, obowiązku nie ma.
    Ale jak masz konto to epuap masz w 5 minut.
    A jak nie masz, to musisz mieć na imię Jarosław, inaczej jesteś nikim.
    Już lata temu koleżanka powiedziała mi ciekawe hasło: "Jeśli tego nie ma w internecie
    to to nie istnieje."
    Podobno nawet szewc na Puławskiej, co u niego od lat naprawiam buty, ma w internecie
    - ale nie odbiera podanego na stronie telefonu ;>