  • Data: 2022-11-15 15:05:52
    Temat: Re: Chciałam aby podpisał mi ePUAPEM
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    internecie to to nie istnieje."

    > "Jutro rano będzie w gazetach,a dziś wieczorem będzie na TV".
    > A w internecie już jest.
    > Jakbyś napisał "kilkanaście" - choć to też za mało, już prawie 2023 - więc
    "kilkadziesiąt" lat temu,
    > to jeszcze można by się zgodzić ;P

    Nie każdy potrzebuje wiedzieć o wszystkim w kilka minut.
    Nie bardzo też rozumiem w jaki sposób miało by to usprawiedliwiać
    troli wzywających do podania linka miesiące po podaniu informacji
    przez telewizję?

    > Ale czasem jest problem, należy go jednak twórczo rozwiązać.

    I tu się różnimy, ja problemy rozwiązuje ty wolisz "rozwiązanie twórcze".
    Czyli zmiana tematu i/lub rozwodnienie problemu.