    From: Roman Rumpel <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Certyfikat CE na używaną motorówkę?
    Date: Thu, 15 May 2008 14:26:58 +0200

    Maciek pisze:
    > Witam,
    > Sprowadziłem używaną motorówkę ze stanów przy pomocy handlarza i dzisiaj
    > dowiedziałem się od niego, że musze łódce nadać CE przy pomocy
    > inspektora i kilku tysięcy euro.

    Kto był kupującym na umowie w Stanach TY czy "handlarz" Jeśli Ty, to
    ile nie sprzedajesz dalej, nie musisz nic robić. jeśli handlarz, to on
    ma taki obowiązek, on to wprowadza na teren UE, on musi zapewnić
    zgodność z CE. Nawet wtedy nie będzie to kilka tysięcy EUR, a jeśli by
    miało być, to olej gościa, sprowadź sobie sam dla siebie następną.