    From: Trybun <M...@t...cb>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cenzura
    Date: Sun, 16 Jun 2024 08:18:32 +0200

    W dniu 15.06.2024 o 16:17, Kviat pisze:

    > I pewnie dlatego został zablokowany.
    > Rozpowszechnianie i nawoływanie do nienawiści jest bardzo niepokojące.

    > Bzdura.
    > Strony świrów o płaskiej Ziemi mają się dobrze.
    > Oficjalnie magia nie istnieje i jakoś nikt nie blokuje stron z
    > horoskopami.
    > O stronach ugrupowań religii wszelakich z litości nie wspomnę, pomimo
    > tego, że oficjalne informacje są takie, że chodzenie po wodzie nie
    > jest możliwe.

    > Pewnie ich dowcipy były zbyt wysublimowane i w trosce o zagrożenie
> [...]

    Ja cie pierdolę, "kim ty kurwa jesteś, pajacu"?  Płaci ci ktoś za te
    chorobliwe łgarstwa czy robisz z siebie idiotę bo to lubisz, czy
    wreszcie, może do tego stopnia cię ogłupili że nie zdajesz sobie sprawy
    ze swojego stanu.
    Są dostępne jeszcze w Polsce serwisy internetowe czy inne źródła w można
    zobaczyć obiektywność to dawaj namiary. Nic nie przebije oficjalnych
    gadzinówek w typie np TVN czy TVP w sianiu nienawiści i szczuciu widza,
    a jednak ktoś na to nas Polaków na nie skazał.