  • Data: 2024-06-16 08:16:27
    Temat: Re: Cenzura
    Od: Trybun <M...@t...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.06.2024 o 16:47, Wiesiaczek pisze:

    > Bo demokracja jest utopijnym kurewstwem promującym bandyckie metody.
    > Wietnam, Irak, kolonie są przykładami najazdów władzy demokratycznej.
    > Ogólnie demokracja utrzymuje się z rozbojów i kolonizacji innych krajów.
    > Innych przykładów nie znalazłem, ale może ktoś coś?
    > Dziś spotkałem Niemkę z Rosji, która uważa że jej jest dobrze
    > (wiadomo) a jeśli komuś dzieje się krzywda, to jego wina bo jest głupi.
    > Myślę, że takie podejście pozwala jej spokojnie spać ale może i coś w
    > tym jest?
    > Zastanawiam się, czy jeśli bandzior nie umiejący czytać obrabuje
> [...]

    Ale żeby prześladować i ogłupiać swoich własnych obywateli? Przecież to
    ci dyktatorzy sami tworzą tak pięknie brzmiące i wyglądające konstytucje
    w których ani słowa o represyjnym ograniczaniu dostępu do informacji, a
    wręcz jest to zabronione..
    A ja się zastanawiam jak taki zbiór dyktatorskich kanalii jest ciągle
    wybierany przez podobno myślących ludzi. Aż do tego stopnia dajemy sobie
    namieszać w głowach że stajemy się zwykłymi bezmyślnymi kretynami na
    własne życzenie?