  • Data: 2023-01-11 15:23:01
    Temat: Re: Ceny na półkach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 10 Jan 2023 22:34:01 +0100, cef wrote:

    > Obawiam się, że taki sposób rozliczania promocji
    > jest wszędzie i wiąże się bardziej z rozliczeniem podatkowym i zdejmowaniem
    > ze stanu danego produktu.

    IMO - mozna wpisac na fakturze/paragonie po prostu obnizoną cenę.
    Szczególnie, jak ona jest obnizona na półce, czyli jest to cena
    obowiązująca.

    Ale moze takie sklepy mają jakies specjalne zasady rozliczen
    podatkowych, i rabat im sie przydaje.

    > Dlatego wszelkie promocje są rozliczone na dole,

    To moze byc istotne, jak jest obnizka "gdy kupisz 2 sztuki".
    skanujesz kefir, skanujesz mleko, skanujesz kefir ... i tu sie obnizka
    nalezy takze za pierwszy kefir.

    Ale one chyba wszystkie trzymaja dane w pamieci az do czasu zaplaty,
    to mozna wydrukować juz zaktualizowane ceny.

    Chyba, ze są juz jakies nowe przepisy w zwiazku z kasami online itp.

    > czasami ciężko się połapać jak jest więcej promocji takich samych, bo to
    > leci kwotowo, ale
    > od każdego produktu jest chyba osobna linijka.

    Tak, w kolejnosci skanowania.

    J.