  • Data: 2009-05-17 13:53:44
    Temat: Re: CZy posiadane drobnych w sklepie jest konieczne
    Od: slawek7 <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytałem o tą resztę ponieważ ja miałem taki przypadek i jest on trochę
    inny od tych opisanych powyżej.
    \Otóż byłem u dentysty i leczył mi zęba, z tym, że nie chcąc
    amalgamaty w przednim zębie musiałem zapłacić za plombę ekstra. Co
    ważne usługa została najpierw wykonana. Po wszystkim kazała mi
    zapłacić. Z tym, że zostałem o tym poinformoiwany, że jest to
    odpłatne. chciała 70zł, a ja miałem całą 100. lekarz oczywiście mówił,
    drobne proszę, a ja że mam tylko cały banknot. No i się zaczeło. Z
    oburzeniem kazała mi latać po sklepach i koskach aby rozmienić i
    przynieść drobne. Ja się z tym absolutnie nie zgadzam, dlaczego to ja
    mam biegać i szukać kogoś kto mi romieni, a nie ten któremu płacę. Nie
    mówiąc już o tym, ze potwierdzenia nie dostełam za usługę, więc skąd
    ja mam wiedzieć czy ona po prostu sobie tego do kieszeni nie wzięła, a
    potem w jakimś raporcir nie wpisuje że na koszt NFZ? Tak głośno było o
    2groszach, a co z takimi lekarzami?
    Gdzie tu sprawiedliwe państwo. Czy miałem obowiązek szuakć drobnych,
    czy po prostu mogłem powiedzieć, że żadam reszty i ich sprawa jak ją
    wydadzą. co w takich wypadkach robić