  • Data: 2012-05-30 08:42:16
    Temat: Re: [CRP] Jakie prawidłowe oznaczanie skrzyżowań?
    Od: LEPEK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-30 01:27, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Powitanko,

    > Linie wyznaczaja pasy. Jedziesz swoim pasem. Ktos wjezdza na Twoj pas.
    > No i teraz wysoki sadzie, niech sie prawnicy wypowiedza.

    IMO błędny tok myślenia.
    Bo pasy mogą być wyznaczone liniami, ale są też pasy niewyznaczone. A na
    skrzyżowaniu się one przecinają i w miejscu przecięcia on jest tak samo
    twój, jak i mój. I znów: nie ma w PORD nic o hierarchii ważności
    wyznaczonych nad niewyznaczonymi, lub odwrotnie.

    > To faktycznie dziwne skrzyzowanie. Nie widze tam znakow, ale jesli linia
    > wprowadza w blad, to powinno to zostac zmienione, powinno...

    Ale tego do zmian by było duuużo:
    http://maps.google.pl/?ll=52.224842,20.989302&spn=0.
    000976,0.002068&t=k&z=19
    http://maps.google.pl/?ll=52.237807,20.955871&spn=0.