  • Data: 2010-10-24 10:47:21
    Temat: Re: [CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anna Izabela" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ia0tic$sbv$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie masz racji - zmienia się.Miałeś 8 lat i faktycznie możesz nie wiedzieć
    > jaka była milicja, o zomo nie wspominając.
    > Nawet nie ma o porównywać.
    Nie, nie zmieniła się. Zmieniły się tylko okoliczności działania, a więc i
    zewnętrzne jej formy. Tylko zewnętrzne. Mentalność zaś jest ciągle taka
    sama. To są wciąż takie same (ciągle często _te_ _same_) młoty, zwyrodnialcy
    i łajdacy.
    Gdyby powróciły ówczesne okoliczności w 5 sekund miałabyś takich, jak wtedy.
    Po prostu ten zawód przyciąga indywidua o określonym profilu
    mentalno-psychologicznym.
    A nawet jak się trafi przypadkiem jakiś lepszy nieco egzemplarz to kwestią
    czasu (krótkiego) jest ściągnięcie go do poziomu ogólnie obowiązującej
    normy, albo odchodzi.

    --
    Jotte