  • Data: 2010-11-13 17:30:36
    Temat: Re: [CROSSPOST] Kapować czy nie? Oto jest pytanie :-/
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-12 11:13, Koziołek pisze:

    > Abstrachując od tego, czy jestem ormowcem (jak mi tu za chwilę niektórzy
    > zapewne napiszą) czy nie: wystarczy wysłać mailem na policję / SM
    > zdjęcie z "donosem"? Gdzie lepiej?

    Tak z ludzkiego punktu widzenia, wydaje się że zainteresowany tym
    powinien być właściciel trawnika, który jak piszesz o niego dba.

    Być może to jest nawet jakiś zarząd zieleni miejskiej czy coś.
    I myślę że niech oni to kierują dalej.

    Widzę że cross-post na .prawo, więc pewnie tu podpowiedzą, ale coś mi
    się zdaje żeby prywatnie wystąpić o ukaranie kogoś w sprawie o
    wykroczenie, trzeba być w wyniku tego wykroczenia poszkodowanym.