  • Data: 2010-11-13 23:09:34
    Temat: Re: [CROSSPOST] Kapować czy nie? Oto jest pytanie :-/
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-13 23:53, złoty pisze:

    > ...to dobre. Donosicielstwo zawsze zywe. Zwlaszcza wsrod obecnych
    > niedorozwojow :)
    > Kiedys nawet by to do glowy nie przyszlo. No coz.... nikt nie mogl
    > przypuszczac jak sie narod skurwi.

    A ja mam już od paru miesięcy naszykowane 2 fotki takiej małej
    szambiarki i chłopa myjącego, a raczej prysznicującego kibel ToiToi
    stojący na chodniku przy ul. Limanowskiego w Warszawie. Ten pan stawia
    "samochodzik" w poprzek chodnika i nie ma jak przejść. Trzeba schodzić
    na jezdnię między pędzące samochody i tamtędy przechodzić. Najgorzej to
    jest w zimie jak jest mróz, bo ten prysznicujący opryska przy okazji
    cały chodnik i zaraz jest ślizgawica. Powiedział, że nikt mu nic nie
    zrobi, bo on ma takie pozwolenie od Zakładu Oczyszczania Miasta czy
    cholera wie kogo.
    Jak kogoś samochód przejedzie, albo połamie sobie nogi na tej
    "wyperfumowanej" ślizgawce to też nikogo nikt nie ukarze. Administracja
    Osiedla Sadyba już raz ten kibel skasowała, ale znowu zezwoliła na
    postawienie go na chodniku, a przecież jest tam jeszcze taka wnęka obok
    schodów, gdzie ten kibel (dla żulków spod sklepu i taksówkarzy-ich
    kolegów)mogliby wkomponować.

    --
    animka