  • 1. Data: 2010-11-12 10:13:53
    Temat: [CROSSPOST] Kapować czy nie? Oto jest pytanie :-/
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Przed chwilą jeden kantinflas pierdolony (piętno dla niego) wjechał - i
    zatrzymał się - na sąsiedni trawnik (oddzielony krawężnikiem od jezdni i
    zadbany). Na zwróconą uwagę zaczął coś wymachiwać łapami i pyskować, dopiero
    gdy zobaczył, że wkurwiony zrobiłem mu fotkę, zawinął ogon i spierdolił.

    Obawiam się, że robił tak nie raz i zapewne rozjedzie siakąś trawkę
    ponownie - no chyba że przyjdzie mu mandacik do zapłaty.
    Abstrachując od tego, czy jestem ormowcem (jak mi tu za chwilę niektórzy
    zapewne napiszą) czy nie: wystarczy wysłać mailem na policję / SM zdjęcie z
    "donosem"? Gdzie lepiej? Da to coś wogóle i będą gościa ścigać?

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek
    --
    http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2010/10/Czesk
    a-Betonowa-Pustynia-Mama-Bubo.html

  • 2. Data: 2010-11-12 10:18:04
    Temat: Re: [CROSSPOST] Kapować czy nie? Oto jest pytanie :-/
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-11-12 11:13, Koziołek pisze:
> [...]
    > zapewne napiszą) czy nie: wystarczy wysłać mailem na policję / SM zdjęcie z
    > "donosem"? Gdzie lepiej? Da to coś wogóle i będą gościa ścigać?
    Według mnie zgłaszać. W końcu ta zasrana trawa jest sadzona i
    utrzymywana między innymi z Twoich pieniędzy. Podobnie jak Policja, czy
    Straż Miejska, która ma się delikwentem zająć, a często im się nie chce.
    Pozostaje więc problem skutecznego zgłoszenia.

    Maciek

  • 3. Data: 2010-11-12 11:16:18
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-12 11:13:53 +0100, Koziołek <d...@X...pl> said:

    > dopiero gdy zobaczył, że wkurwiony zrobiłem mu fotkę

    No i gdzie ta fotka?

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2010-11-12 11:22:31
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Bydlę napisał:
    > No i gdzie ta fotka?

    "Szczeka" w aparacie ;)

    Pozdr.,

    Koziołek

  • 5. Data: 2010-11-12 12:27:19
    Od: "ZibiT" <n...@o...eu>

    Zgłaszać. I nie wymiękaj.
    Pzdr.

  • 6. Data: 2010-11-12 16:41:12
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-12 12:22:31 +0100, Koziołek <d...@X...pl> said:

    > "Szczeka" w aparacie ;)

    Nie marudź, tylko pokaż ją.
    (tak, biorąc pod uwagę parę ustaw - zamaż wprzódy to i owo)

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2010-11-12 17:47:49
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Bydlę napisał:

    > Nie marudź, tylko pokaż ją.
    > (tak, biorąc pod uwagę parę ustaw - zamaż wprzódy to i owo)

    Wrzucę później.

    Pozdr.,

    Koziołek

  • 8. Data: 2010-11-12 23:16:05
    Od: Bartek <j...@s...info>

    Koziołek pisze:
> [...]

    http://swietekrowy.pl/

    Bartek

  • 9. Data: 2010-11-13 08:33:42
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 12.11.2010 11:13, Koziołek pisze:

    > Obawiam się, że robił tak nie raz i zapewne rozjedzie siakąś trawkę
    > ponownie - no chyba że przyjdzie mu mandacik do zapłaty.

    Swoją szosą, jak wygląda sytuacja prawna parkowania w takich miejscach?
    Bo u nas pod pracą np. za niemca był trawniczek pomiędzy jezdnią, a
    chodnikiem. Trawniczka nie ma oczywiście już od dawna, bo w ciągu dnia
    parkują tam pracownicy, a po godzinach mieszkańcy.

    Innej możliwości parkowania (jak to w Zabrzu) nie ma w promieniu w
    zasadzie całego Zabrza. Bo gdzie by nie spojrzeć, to jakieś
    przeciwskazanie jest. A już na pewno nie ma w okolicy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 10. Data: 2010-11-13 09:24:34
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/13/2010 2:33 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

> [...]
    > chodnikiem. Trawniczka nie ma oczywiście już od dawna, bo w ciągu dnia
    > parkują tam pracownicy, a po godzinach mieszkańcy.

    trawnik jest.
    na planach. i to jest wystarczające, zeby dostać mandat za parkowanie na
    trawniku.

    > Innej możliwości parkowania (jak to w Zabrzu) nie ma w promieniu w
    > zasadzie całego Zabrza. Bo gdzie by nie spojrzeć, to jakieś
    > przeciwskazanie jest. A już na pewno nie ma w okolicy.

    z przestrzegania przepisów cie to nie zwalnia.
    i co z tego, ze zycie jest bardziej skomplikowane niz przepisy.
    co najwyzej co niektórzy mogę przymykac na to oko, ale jak beda chcieli
    to paragraf sie znajdzie