  • Data: 2010-11-13 09:24:34
    Temat: Re: [CROSSPOST] Kapować czy nie? Oto jest pytanie :-/
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/13/2010 2:33 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Swoją szosą, jak wygląda sytuacja prawna parkowania w takich miejscach?
    > Bo u nas pod pracą np. za niemca był trawniczek pomiędzy jezdnią, a
    > chodnikiem. Trawniczka nie ma oczywiście już od dawna, bo w ciągu dnia
    > parkują tam pracownicy, a po godzinach mieszkańcy.

    trawnik jest.
    na planach. i to jest wystarczające, zeby dostać mandat za parkowanie na
    trawniku.

    > Innej możliwości parkowania (jak to w Zabrzu) nie ma w promieniu w
    > zasadzie całego Zabrza. Bo gdzie by nie spojrzeć, to jakieś
    > przeciwskazanie jest. A już na pewno nie ma w okolicy.

    z przestrzegania przepisów cie to nie zwalnia.
    i co z tego, ze zycie jest bardziej skomplikowane niz przepisy.
    co najwyzej co niektórzy mogę przymykac na to oko, ale jak beda chcieli
    to paragraf sie znajdzie