  • Data: 2007-12-15 20:53:24
    Temat: Re: [CROSS] Wsadzenie komuś do kieszeni psiej kupy
    Od: Sc0rpi0 <s...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem:

    > Mój kontrargument może nie taki rzeczowy, ale od kiedy pamiętam psy zawsze
    > srały na trawę, i nie pamiętam żadnego przypadku ze swojego dzieciństwa
    > żebym ja albo któryś z moich kolegów się jakąś kupą umorusał.
    >
    > Wdepnąć, to się owszem, czasem wdepnęło. Ale rodzicom takimi rzeczami
    > głowy nie zawracałem, tylko szedłem myć buta do łazienki.
    >
    > A pies był w co drugim mieszkaniu, nie to co teraz.

    Dokładnie :). I 10 lat temu tak bylo, 20, 30, a żeby nie było że to
    komuna była to 70 lat temu też. Dla "ludzi" którym beton w głowie
    zakręcił i próbują przerabiać świat do swojego betonowego widzimisię
    piętno plus uchwała do prowadzania swoich dzieci na smyczy, żeby nie
    łaziły po trawnikach, bo jeszcze w coś wdepną :P. Reszta pewnie sobie
    jakoś z tą tragedią poradzi jak do tej pory sobie radziła. Ja także nie
    pamiętam żadnych traumatycznych przeżyć z dzieciństwa spowodowanych
    wdepnięciem w coś na trawniku (a z parę razy się mi udało).
    Ach jakbym chętnie z rechotem popatrzył na te płacze gdyby znów krówki
    po Błoniach chodziły i krowie placki (tzw. "miny") podkładały tym
    betoniakom. No, ale cóż - niestety właścicielki tych stadek pewnie już
    odeszły i nie ma kto dostarczyć tej rozrywki.

    --
    Sc0rpi0 - [...] jakiś dziwak rzucał im pocięte kawałki drutu. Powiedziałem,
    że [...] nie jadają tego. -Nie zależy mi na tym, by go jadły - odparł, [...]