  • Data: 2007-12-12 21:04:40
    Temat: Re: [CROSS] Wsadzenie komuś do kieszeni psiej kupy
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > a ma alergiczne dziecko i mieszka dosc nisko bo nie doczytalam?

    Ja mam. Zreszta staram sie uswiadomic tutejszym miejskim hmm...
    wloscianom, ze tu gnojowka na srodku trawnika jest nieakceptowalna. Dziwny
    jakis jestem, nic na to nie poradze.

    > Ja nawet nie wiem gdzie jest siedziba strazy na tym slaskim zadupiu ale
    > przyjezdzaja szybko. W Krakowie tez przyjezdzali - inna bajka ze mialam
    > numery na komorki do polowy delegatury w mojej dzielnicy:)

    No to masz szczescie, ja lokalnemu komendantowi dlugo tlumaczylem, ze psie
    gowna mozna wywalac do normalnych smietnikow i ze powinni jego podwladni
    zainteresowac sie tematem. Niestety w moim miasteczku jest jak na dzikim
    zachodzie, musisz sam wymierzac sprawiedliwosc, bo szeryf choc jest
    blisko, to palcem w bucie nie kiwnie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa