  • Data: 2011-03-18 14:17:17
    Temat: Re: [CROSS-POST] Sprzedawcę "legalnego" softu
    Od: "yamma" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor wrote:
> [...]

    g/pages/localized_licenses.aspx

    > a wiesz jakie są interpretacje prawa w uni co do OEMów... takie że
    > restrykcje MS moze sobie wsadzić w dupę.

    A o jakich restrykcjach piszesz? I w ogóle skąd wam się bierze ten
    Microsoft? Przecież zakup softu OEM to jest umowa pomiędzy sprzedawcą
    (System Builder) a kupcem-użytkownikiem. MS nie jest tutaj żadną stroną.
    Jeśli ktoś kupił już aktywowany soft to pretensje do tego co sprzedał. MS
    może co najwyżej cofnąć licencję takiemu sprzedawcy, o ile oczywiście taki
    sprzedawca ją ma. Nikt, a już w szczególności przepisy unijne nie zmuszą MS
    do aktywacji już aktywowanego produktu.
    yamma