  • Data: 2011-03-18 14:17:25
    Temat: Re: [CROSS-POST] Sprzedawcę "legalnego" softu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/18/2011 3:34 AM, Sławomir Szczyrba wrote:
    > Od dzisiaj macie tytułowaćś mnie - witek, władca płomieni!

    > I pewnie powiedzą 'obecna forma licencjonowania OEM nie zezwala na
    > instalację produktów OEM na komputerach budowanych hobbystycznie
    > na własny użytek. Prosimy o zakup pełnej wersji windows bla bla bla...'

    nigdy nie miałem problemu nawet z windowsem przeinstalowywanym 10 razy.
    A pare razy juz dzwoniłem.
    fakt, ze nie w Polsce.
    jedyne pytanie jakie miałem to jakie czesci zmieniałem w komputerze.
    W OEM jakoś wyliczaja liczbe kontrolna na podstawie żelastwa
    zamontowanego w obudowie. jak sie za duzo lub za czesto zmienia to
    wymaga "ręcznej" aktywacji.

    jedny co moge doradzic, to nie dzownic do microsoftu w polsce.
    zadzwonic gdziekolwiek indziej.
    inni ludzie inne myslenie inne podejscie. polecam japonie, tajwan i usa.