  • Data: 2010-10-05 19:33:00
    Temat: Re: [CROSS - POST] Finito z dopalaczami - mamy lepsze jazdy :)
    Od: leon <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05-10-2010 o 18:11:18 Myjk <m...@n...op.pl> napisał(a):

    > leon napisać:

    > Nie musi ktoś ucierpieć, by na miejscu mogła się
    > pojawić policja. Najczęściej tak się dzieje,
    > gdy strony nie mogą dojść do porozumienia.

    Na całej dlugosci rajdu sa porządkowi, wystarczy takiego powiadomić a on
    powiadomi organizatora. Jako dowód wystarcza nagranie jak ląduje na
    ogrodzeniu. Więc Policja zbędna.

    > Może i jest. Tutaj widocznie nie był standard.

    No popatrz a mi sie wydawało, ze w materiale filmowym pokazywali decyzję o
    odszkodowaniu.

    > Normalne zostają, ergo, policja nie łapie
    > za szybkość, jazdę pod prąd, etc.

    ... oraz za uszkodzenia wynikłe na wskutek wypadnięcia z trasy.

    > Od kiedy wyścig odbywa się na bramie czyjejś posesji?

    Zadbaj aby wszedzie były idealne drogi to nie będzie ryzyka wypadnięcia z
    trasy

    > Aha, czyli na takiej drodze wyłączonej z ruchu
    > można niszczyć wszystko jak popadnie i jest
    > fajnie, bo nawet się mandatu nie dostanie!

    Rozróżniasz celowe niszczenie wszystkiego dookoła, a wypadniecie z trasy?
    Bo ja tam nie zauważyłem, na kilku urywkach aby kosił wszystko jak leci.

    > Na tym kończę z tobą dyskusję.

    Jak brakuje argumentów to się kończy dyskusje. Albo się zrozumiało jakie
    głupoty sie pisze.

    leon